قانون جذب - An Overview

Wiki Article

واکنش سر الکس فرگوسن به درخواست هواداری برای بازگشتش به نیمکت منچستریونایتد / عکس

اگر ما میزان رضایت شمارو از پشتیبان قبلی رو نود نمره از صد نمره درنظر بگیریم و احساس رضایت شما نسبت به این پشتیبان جدید رو ده از صد در نظر بگیریم توی این موضوع فقط این احساس شماست ک تغییر کرده ربطی به پشتیبان نداره و مسله فقط احساس شماست

در کارگاه های دارای طبقه بندی مشاغل چون جزو مزد مبنا نیست در مزایای تبعی مزد موثر نیست.

مزایای ثابت به تبع شغل تابع شغل هستند و جنبه عمومی ندارند. به عنوان مثال مزایای حق مسکن و بن کارگری مزایایی هستند که تابع شغل نیستند و به تمام کارگران با تمام عناوین شغلی پرداخت می شود. ولی فوق العاده ای مانند حق سرپرستی ممکن است فقط به کارگران با عنوان شغلی سرپرست در کارگاه پرداخت شود.

برای رسیدن به خواسته و هدف که دارید شما باید این سه مرحله از قانون جذب کائنات را درست پشت سر بگذارید .

قانون جذب کائنات یکی از قوانین بسیار مهم این جهان هستی است. به زبان خیلی ساده این قانون میگه وقتی به هر موضوعی فکر می کنید در حال جذب آن به زندگی تان هستید.

فوق العاده جذب کارگران در سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ هرکدام مبلغش چقدر است؟

با توجه به قانون جذب کائنات، افکارتان می تواند انرژی و ارتعاشی که ذهنتان تولید میکند را کنترل کند، و احساسات به شما می گوید که الان در حال فرستادن چه ارتعاش و انرژی به کائنات هستید. زمانی که احساس خوبی داشته باشید، دارید به خواسته و اهدافتان نزدیک میشوید و زمانی که احساساتتان بد باشد دارید ناخواسته هایتان را جذب میکنید.

کافیه افکار خودتون رو تغیر بدین تا در مدار جدید قرار بگیرین و افرادی که هم فرکانس نباشن با شما از زندگیتون میرن

 یکی دیگر از بزرگ ترین دلایلی که باعث می شود نتوانید از قانون جذب کائنات نتیجه بگیرید این است که خودتان را با دیگران مقایسه می کنید. مقایسه کردن خودتان به دیگران بدترین کاری است که در حق تان انجام می دهید.

پس از  ثبت نام در سایت کاریابی اینترنتی کامپیوتر جابز ما به عنوان کارفرما وارد پنل مدیریت کاربری خود خواهیم شد. حال لازم است تا قسمت های انتهایی این پنل بر روی عبارت پکیج ها کلیک کرده و یکی از پکیج های اشتراکی سامانه اعم پکیج رایگان کارفرما و یا پکیج های اشتراکی ارزان قیمت یک ماهه، سه ماه و یک ساله کارفرما را جذب خریداری کنیم و پس از آن بر روی کسب و کار جدید در پنل کاربری کلیک کرده و یک کسب و کار برای خود ایجاد نماییم.

 حق جذب جزو مزد ثابت بوده و در محاسبه اضافه کار کارگران تاثیر دارد بهترین دوره آموزش قانون جذب (ناگفته های راز ثروت) و باعث افزایش مبلغ اضافه کار کارگران می شود.

به محض درخواست از کائنات ذهنتان انرژی و ارتعاش آن خواسته و هدفتان را ارسال میکند .

اگر میخواهی با قانون جذب زندگی خود را متحول کنید توصیه می کنم جذب سایت جانبلاغی فقط یک بار در این جذب بخش ثبت نام کنید و نتایجی را که درون زندگی تان می گیرید ببین برای ثبت نام روی تصویر و دکمه زیر کلیک کنید.

Report this wiki page